Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk type games speel jij het liefst ?

+4
overxander
topjoint
domigees
THOR VL
8 plaatsers

Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  THOR VL za mei 21, 2011 8:04 pm

Voor mij zijn dat realistische shooters ( battlefield, graw, operation flashpoint ) en racers. SBK-serie, F1. Heb ook genoten van forza-reeks !
Ook sandboxgames zoals GTA-reeks heb ik allemaal achter de kiezen en leuk gevonden.
Rushshooters zoals de cod-reeks heb ik steeds leuk gevonden en Modern Warfare zelfs super, maar de laatste tijd evolueer ik toch meer naar battlefield.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  domigees za mei 21, 2011 10:31 pm

bijna alle games behalve van die boks games dat vind ik wat saai voor de rest moogde mij alles geven als cadauke santa
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  topjoint zo mei 22, 2011 4:58 am

Voor mij een goede FPS,RPG en Racegame.(Forza en F1 2010)


grtz Topjoint
topjoint
topjoint
rookie
rookie

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 19-05-11
Woonplaats : Kortrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  overxander do jun 02, 2011 9:09 am

shooters, RPG en racegames

overxander
noob
noob

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  THOR VL do jun 02, 2011 7:49 pm

topjoint schreef:Voor mij een goede FPS,RPG en Racegame.(Forza en F1 2010)


grtz Topjoint

Ik vond de laatste forza veel te langdradig. Eindeloos rondjes afleggen... Ik had er op den duur echt mijn buik van vol. Het was geen fun meer. F1 was echt wel top, tenminste na de patch, ervoor zat ie vol bugs. Schande, had ik van codemasters niet verwacht. Maar uiteindelijk toch een dijk van een game geworden.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  ErnieBall be do jun 02, 2011 11:57 pm

Voor mij in eerste instantie de racers: Forza, F1 en Dirt. Daarna de shooter zoals: GRAW, RainBow 6, Battlefield, maar geen COD of Halo meer. RPG is dan weer niets voor mij. Ik slaag er niet in om me in te leven in een verhaal.
ErnieBall be
ErnieBall be
rookie
rookie

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geel

http://www.shiftinggear.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  Miiichaelll vr jun 03, 2011 1:11 am

ErnieBall be schreef:Voor mij in eerste instantie de racers: Forza, F1 en Dirt. Daarna de shooter zoals: GRAW, RainBow 6, Battlefield, maar geen COD of Halo meer. RPG is dan weer niets voor mij. Ik slaag er niet in om me in te leven in een verhaal.

dirt 3?
gt: Miiichaelll
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  Mister Virus Be vr jun 03, 2011 4:06 am

rpg, strategy, shooter,..... wel al gemerkt dat racen mijn ding niet is, al geprobeerd maar et lukt niet. Heb forza 2 maar snap geen botten van die instellingen van de wagen en kwam dan ook dus elke keer als laatste binnen.
Mister Virus Be
Mister Virus Be
rookie
rookie

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 20-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  amateurflupke vr jun 03, 2011 6:40 am

zowat van alles, maar voornamelijk shooters en racers. Ook sport-, RTS- en RPG-games speel ik graag, maar heb helaas geen tijd genoeg om ze allemaal te spelen.

amateurflupke
noob
noob

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 25-05-11
Leeftijd : 58
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  THOR VL vr jun 03, 2011 6:45 am

Hier van 't zelfde. Als ik alle games wil spelen die op xbox uitkomen heb ik al tijd te kort. Ik begrijp dat niet, dat je op pc, xbox360 en ps3 speelt, ik heb daar echt geen tijd voor. Sociaal leven is ook belangrijk hé. Wink
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  ErnieBall be vr jun 03, 2011 8:50 am

Miiichaelll schreef:
ErnieBall be schreef:Voor mij in eerste instantie de racers: Forza, F1 en Dirt. Daarna de shooter zoals: GRAW, RainBow 6, Battlefield, maar geen COD of Halo meer. RPG is dan weer niets voor mij. Ik slaag er niet in om me in te leven in een verhaal.

dirt 3?
gt: Miiichaelll

Heb je toegevoegd, zal nog wel even duren eer ik online ga. Heb daarnet eens gespeeld, amai, dit gaat toch even duren voor ik die manier van rijden onder controle heb. Zit er wel een zeer gelikt spel uit.
ErnieBall be
ErnieBall be
rookie
rookie

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geel

http://www.shiftinggear.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk type games speel jij het liefst ? Empty Re: Welk type games speel jij het liefst ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum