Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Handheld consoles... welke kopen ?

+3
B3rker
dimply
THOR VL
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Handheld consoles... welke kopen ? - Pagina 2 Empty Re: Handheld consoles... welke kopen ?

Bericht  Mister Virus Be di aug 09, 2011 8:48 pm

De nounous kennen we van vorige clan, zit hier normaal gezien ook. Hebben ons nog ferm geammuseerd met sommige.
Mister Virus Be
Mister Virus Be
rookie
rookie

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 20-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Handheld consoles... welke kopen ? - Pagina 2 Empty Re: Handheld consoles... welke kopen ?

Bericht  THOR VL di aug 09, 2011 11:23 pm

dimply schreef:Ik mag zeggen dat ik toch ook aan die 30 jaar kom.
Van de commodore 64 naar den 128 dan op naar de Amiga 500 en de eerste deftige PC's,nintendo,game boy,PSP,PS1,PS2 en nu den XBOX360 en mijn Game laptopke Smile

Och ja en dat pong machientje dat mijn ouders ooit gekocht hadden (die 2 streepkes en dat vierkantje en die vervelend geluidjes)

THOR man we worden oud hé.......

Jaja, we worden oud. Maar we hebben ons met de hele game-evolutie toch al kostelijk geamuseerd hé. Jammer dat ik van mijn ouders geen gameconsole kreeg. Dan moest ik maar bij vrienden op de atari space invaders gaan spelen. Mijn eerste gamepc kocht ik pas rond mijn 18de, een pentium 70 ! Daarvoor heb ik sloten geld in lunaparken achter gelaten.
Sinds die eerste pc was het hek helemaal van de dam. Wekelijks kocht ik een nieuwe game en ik verslond pcmagazines, daar zat vaak een cd bij met demo's. Voor sommigen moest je dan weer een nieuwe grafische kaart hebben of nieuwe drivers downloaden, 't was een heel gehannes.
Nu is dat veel makkelijker. Demo downloaden via xboxlive en je weet onmiddellijk of je de game wil kopen of niet.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Handheld consoles... welke kopen ? - Pagina 2 Empty Re: Handheld consoles... welke kopen ?

Bericht  Marcquez wo aug 10, 2011 7:37 am

En wat vindt de Peter er tot nu toe al van?
Marcquez
Marcquez
rookie
rookie

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 29-05-11
Leeftijd : 38

Terug naar boven Ga naar beneden

Handheld consoles... welke kopen ? - Pagina 2 Empty Re: Handheld consoles... welke kopen ?

Bericht  THOR VL wo aug 10, 2011 7:55 pm

Hij vindt het super !
Nu, heb er ook al eens mee gespeeld, maar ben dat nogal vlug beu. Die levels zijn ook niet zo makkelijk. Soms frustrerend moeilijk, die Mariogames, maar wel fun!
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Handheld consoles... welke kopen ? - Pagina 2 Empty Re: Handheld consoles... welke kopen ?

Bericht  R1TM1X vr aug 12, 2011 2:15 am

THOR VL schreef:Hij vindt het super !
Nu, heb er ook al eens mee gespeeld, maar ben dat nogal vlug beu. Die levels zijn ook niet zo makkelijk. Soms frustrerend moeilijk, die Mariogames, maar wel fun!
er is normaalgezien een mogelijkheid om alle games gratis te verkrijgen voords zonder modden of van die zever gwn een R4 geheugenkaartje insteken en games op kaartje downloaden
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

Handheld consoles... welke kopen ? - Pagina 2 Empty Re: Handheld consoles... welke kopen ?

Bericht  THOR VL vr aug 12, 2011 6:37 am

Ja, ik heb daar alvan gehoord. De games die hij nu heeft zijn originele games. Met supermario ( zat in de doos en pirates of the... ) heeft hij wel genoeg voor 't moment.
Voorts hou ik mij aan de regels van het forum en maak ik geen reclame voor "piraattoestanden" Wink
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Handheld consoles... welke kopen ? - Pagina 2 Empty Re: Handheld consoles... welke kopen ?

Bericht  R1TM1X za aug 13, 2011 6:59 am

THOR VL schreef:Ja, ik heb daar alvan gehoord. De games die hij nu heeft zijn originele games. Met supermario ( zat in de doos en pirates of the... ) heeft hij wel genoeg voor 't moment.
Voorts hou ik mij aan de regels van het forum en maak ik geen reclame voor "piraattoestanden" Wink
oeps ff regel vergete (ps is legaal in nederland net zoals andere dingen)
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

Handheld consoles... welke kopen ? - Pagina 2 Empty Re: Handheld consoles... welke kopen ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum