Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Driver: San Francisco

5 plaatsers

Ga naar beneden

Driver: San Francisco Empty Driver: San Francisco

Bericht  iErik7 do aug 18, 2011 12:16 pm

Driver: San Francisco

Verhaal:
Driver: San Francisco mag dan wel een nieuwe uitgave zijn binnen de serie, dit betekent niet dat het verleden met rust gelaten zal worden. Het spel speelt zich enkele maanden na Driv3r af, welke in 2004 voor de PlayStation 2, Xbox, Windows en Game Boy Advance verscheen. Oudgediende en tevens hoofdpersoon John Tanner en college Tobias Jones lijken eindelijk topcrimineel Jericho achter tralies te krijgen, hij hoeft enkel nog vervoerd te worden naar een gevangenis vanuit een truck. Het gaat echter verkeerd wanneer Jericho middels een zuurflacon, verborgen in zijn mond en verkregen van een omgekochte wachter, de bestuurders weet te overmeesteren en zelf de truck in handen krijgt. Het resulteert in een wilde achtervolging en eindigt op het moment dat Tanner en Jericho tegenover elkaar komen te staan in een steeg. Tanner wordt hierbij naar achteren gedrukt en eindigt tegen een trailer met een coma tot gevolg.


Release: 1 september 2011
Uitgever: Ubisoft

Nieuwigheden:
- De Shift functie: Mogelijkheid om te wisselen van wagen zonder uit te stappen! Het werkt met een meter die we kunnen vullen door tegen verkeer in te rijden, power slides uit te voeren en grote sprongen te maken. De mogelijkheid tot Shiften is tevens te upgraden zodat we bijvoorbeeld auto’s op een grotere afstand over kunnen nemen.

- Meerdere MP modi:
*Tag is bijvoorbeeld het traditionele tikkertje zoals we dit vroeger op de schoolpleinen speelden, echter dit keer in bolides die met razende snelheid elkaar opjagen. Degene die getikt moet worden scoort punten door dit te voorkomen, de concurrentie heeft echter de Shift mogelijkheid om deze positie over te nemen.

*Sprint Race is een checkpoint race waarbij je punten verdient door hier zo snel mogelijk doorheen te racen en wanneer je auto total loss is kun je ook hier van wagen wisselen.

*Cops and Robbers (één overvaller moet ladingen afleveren en kan niet shiften, de achtervolgers moeten dit voorkomen en kunnen wel shiften),

*Blitz (aanvallers moeten een zone bereiken en verdedigers moeten dit voorkomen)

*Trailblazer (spelers moeten het spoor van een computergestuurde wagen volgen om zoveel mogelijk punten te verdienen)

*Capture the Flag

Let wel, dit zijn de modi die op dit moment bekend gemaakt zijn, de uiteindelijke game heeft er nog meer in zich!

Kort samengevat:
- Terug naar het succes van de allereerste Driver.
- De langverwachte sequel uit een immens populaire reeks met wereldwijd meer dan 14 miljoen verkochte exemplaren.
- Uitgestrekte open speelwereld met een meer dan 200 km tellend wegennetwerk.
- 120 gelicenseerde wagens, met schademodel.
- Revolutionaire SHIFT functie: verander onmiddelijk van wagen tijdens de race.
- 9 verschillende, verslavende online multiplayermodi.


Er zijn eveneens 2 demo's uit (SP en MP).
SP demo vind ik redelijk spelen, soms driften de auto's wat teveel naar mijn goesting.
MP demo vind ik bangelijk spelen, wel maar 2 modi (Tag en Trailblazer).


Ik ga dit spel zeker aankopen, maar niet bij release (heb begin september veel te doen, dus ga het oktober ofzo wel halen).
Zal tevens mijn eerste Driver-spel worden. Heb vorige versies vroeger wel bij vrienden eens gespeeld.


Wat vinden jullie ervan?

iErik7
noob
noob

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Driver: San Francisco Empty Re: Driver: San Francisco

Bericht  jupilertje do aug 18, 2011 7:54 pm

Zal de demo's eens downloden. Hopelijk is het de moeite.

jupilertje
noob
noob

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 21-05-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Driver: San Francisco Empty Re: Driver: San Francisco

Bericht  dimply do aug 18, 2011 9:00 pm

Niet mijn genre
dimply
dimply
rookie
rookie

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 26-05-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Driver: San Francisco Empty Re: Driver: San Francisco

Bericht  THOR VL do aug 18, 2011 9:19 pm

Heb de demo geprobeerd en ik versta er niks van. Wordt geen game om aan te schaffen voor mij.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Driver: San Francisco Empty Re: Driver: San Francisco

Bericht  Miiichaelll do aug 18, 2011 9:24 pm

No thanks doet me vooral denken aan de nfs hot pursuit series..
Heb driver 2 op Playstation 1 gespeeld was toen een legendarisch spel
maar nu beginnen al die "race" games op nfs te trekken..

ben geen fan!
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Driver: San Francisco Empty Re: Driver: San Francisco

Bericht  iErik7 do aug 18, 2011 10:39 pm

Miiichaelll schreef:No thanks doet me vooral denken aan de nfs hot pursuit series..
Heb driver 2 op Playstation 1 gespeeld was toen een legendarisch spel
maar nu beginnen al die "race" games op nfs te trekken..

ben geen fan!
dit spel trekt in de verste verte niet op hot pursuit :p en ik kan het weten (heb die helemaal uit, gij nie eh michael :p).
Alleen het driften is wa overpowered.
Download die mp demo, echt leuk! Da's zoals party mode bij DiRT3 Wink

iErik7
noob
noob

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Driver: San Francisco Empty Re: Driver: San Francisco

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum