Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Review Dirt 3

+2
doctagio
Miiichaelll
6 plaatsers

Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty DiRT 3...

Bericht  Miiichaelll za mei 21, 2011 10:52 pm

In Colin McRae: DiRT 3 mogen spelers in de carrièremodus als professioneel coureur wedstrijdracen op de circuits van drie werelddelen, waaronder nieuwe locaties in Finland, Kenia en Noorwegen. Het grootste deel van de game, 60 procent, speelt zich weer af bij het off road rally racen. De tracks van DiRT 3 moeten bovendien twee keer zoveel content bevatten als het vorige deel in de reeks.

Afgelopen zomer liet Codemasters weten dat DiRT 3 zich wat meer zal richten op een mainstream publiek. Het doel is vanzelfsprekend om meer klanten te werven. Hardcore racegamers worden echter niet vergeten, belooft de ontwikkelaar, die naar eigen zeggen veel moeite heeft gestoken in het begrijpen van de racegemeenschap van de DiRT-serie.


Een Trailer met leuke weetjes:



Ik heb hem al besteld en zal hem binnen enkele dagen in de bus krijgen..
Nog mensen die hem gaan aanschaffen?
Ik denk dat deze game echt een groot succes zal worden!!
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  doctagio zo mei 22, 2011 8:12 am

ik heb het sinds gisteren ^^ Smile dankzij mij heeft game mania gisteren toestemming gekregen voor ook dirt te kunne verkopen :d
eigelijk wel grappig ze :p was eerst na game mania gereden en zag het daar ligge :p dusja kzijn derna naar droomland geweest en daar kon ik dirt al kopen voor 52.95 euro Smile daarom heb ik naar game mania gebelt en die hebbe direct actie ondernomen ^^ en daarom heb ik nartuurlijk iets extra gat bij gm ^^

doctagio
noob
noob

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 21-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll zo mei 22, 2011 6:54 pm

doctagio schreef:ik heb het sinds gisteren ^^ Smile dankzij mij heeft game mania gisteren toestemming gekregen voor ook dirt te kunne verkopen :d
eigelijk wel grappig ze :p was eerst na game mania gereden en zag het daar ligge :p dusja kzijn derna naar droomland geweest en daar kon ik dirt al kopen voor 52.95 euro Smile daarom heb ik naar game mania gebelt en die hebbe direct actie ondernomen ^^ en daarom heb ik nartuurlijk iets extra gat bij gm ^^

Haha lol:p
En hoe isd game?
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  THOR VL zo mei 22, 2011 8:56 pm

doctagio schreef:ik heb het sinds gisteren ^^ Smile dankzij mij heeft game mania gisteren toestemming gekregen voor ook dirt te kunne verkopen :d
eigelijk wel grappig ze :p was eerst na game mania gereden en zag het daar ligge :p dusja kzijn derna naar droomland geweest en daar kon ik dirt al kopen voor 52.95 euro Smile daarom heb ik naar game mania gebelt en die hebbe direct actie ondernomen ^^ en daarom heb ik nartuurlijk iets extra gat bij gm ^^

Heb je de game dan bij GM niet duurder betaald ?
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  iErik7 ma mei 23, 2011 6:10 am

Gameplay zoals we mogen verwachten.
Graphics zalig gewoon..

Gymkhana is een leuke toevoeging!

iErik7
noob
noob

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll wo mei 25, 2011 4:36 am

Heb het spel net binnen en speelt uitstekend..
Hoop tegen eind deze week een minireview te doen en binnen 2 weken een volledige review te geven..
Kga me eerst nog wat bezighouden met de game voor ik kan oordelen..
Graphics zijn tot nu PRACHTIG, gameplay ook auto's rijden en glijden lekker door de bochten bounce

Grtz
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll vr mei 27, 2011 12:19 am

Ik heb de game sinds dinsdag en heb al enkele uurtjes gespeeld zowel single -en multiplayer..
Wat mij het eerste opviel de graphics! die nog beter zijn dan dirt 2.. echt ongeloofelijk!!
Niet alleen graphics maar de gameplay is fel verbeterd de auto's rijden vlot en reageren anders wanneer je bvb in de sneeuw rijd dan zul je sneller beginnen slippen ook heb je verschillende weerstomstandigheden die invloed hebben op de rally!!
Het schademodel als je crasht is tot in de details uitgewerkt, als je in de replay je crash terug bekijkt zie je het metaal van je wagen zo buigen!
De game bevat niet enkel rallywagens van verschillende divisies(jaren 2000-60, group B, Trailblazer) maar de buggies en de trucks jeeps zijn ook weer van de partij maar in mindere mate dan in dirt 2!
Men heeft ook een nieuwe gamemode Gymkhana: hier moet je zoveel mogelijk tricks proberen uit te voeren jumps, donuts, drifts enz wat toch niet zo gemakkelijk is en wat veel oefening vraagt!
Voor de rest ja online gameplay is ook van de partij (heel verslavend) maar toch veel crashers in het spel mensen die niets liever doen dan je van de baan te rammen is het vervelende soms aan online racing..
Het is toch een andere beleving dan de vorige dirt..
Tot nu toe heb ik er al veel plezier aan gehad men score na deze kleine review is: 9.5/10

Men hoedje af voor codemasters die er een topgame van hebben gemaakt!!
Een echte aanrader, ook voor degene die nieuw zijn probeer het gewoon je zult er geen spijt van hebben
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  ErnieBall be zo mei 29, 2011 7:42 am

Als je remt op een grind parcour, sta je dan terug op 1 seconde stil?
ErnieBall be
ErnieBall be
rookie
rookie

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geel

http://www.shiftinggear.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll zo mei 29, 2011 6:56 pm

ErnieBall be schreef:Als je remt op een grind parcour, sta je dan terug op 1 seconde stil?

Nee zo snel nu ook niet Smile
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  ErnieBall be zo jun 05, 2011 9:21 am

Heb de game dan toch maar aangeschaft. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik het gedaan heb. Tot nu toe heb ik een 8 tal uren gespeeld en heb niet het gevoel dat ik het beu ben. Ik ben geen crack in Dirt. Als ik online ga, ben ik meestal bij de laatsten. De auto's rijden fantastisch, maar het is enorm moeilijk om de wagen onder controle te houden. De controller is heel gevoelig. Ik speelde zulke games jaren terug op pc met een stuur en dat ging iets beter vanwege de grotere hefboom die je hebt. Verwacht geen Forza. Er zijn wel gamemodes waar je tegen 7 tegenstanders rijdt, maar het is botsen geblazen om uw plaatsje vanvoor te bemachtigen. Wat ik het leukste vind is de mode waar je trucjes moet uithalen. Zeer aangenaam, maar enorm moeilijk. Nu begint het ietsjes te gaan. Het enige waar ik geen snars van begrijp, zijn de instructies die de co piloot geeft. Ik vraag me af of dit echt nodig is om betere tijden te halen.
ErnieBall be
ErnieBall be
rookie
rookie

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geel

http://www.shiftinggear.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll zo jun 05, 2011 7:24 pm

ErnieBall be schreef:Heb de game dan toch maar aangeschaft. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik het gedaan heb. Tot nu toe heb ik een 8 tal uren gespeeld en heb niet het gevoel dat ik het beu ben. Ik ben geen crack in Dirt. Als ik online ga, ben ik meestal bij de laatsten. De auto's rijden fantastisch, maar het is enorm moeilijk om de wagen onder controle te houden. De controller is heel gevoelig. Ik speelde zulke games jaren terug op pc met een stuur en dat ging iets beter vanwege de grotere hefboom die je hebt. Verwacht geen Forza. Er zijn wel gamemodes waar je tegen 7 tegenstanders rijdt, maar het is botsen geblazen om uw plaatsje vanvoor te bemachtigen. Wat ik het leukste vind is de mode waar je trucjes moet uithalen. Zeer aangenaam, maar enorm moeilijk. Nu begint het ietsjes te gaan. Het enige waar ik geen snars van begrijp, zijn de instructies die de co piloot geeft. Ik vraag me af of dit echt nodig is om betere tijden te halen.

ik denk dat die co-piloot gewoon een beetje voor het realisme is..
ik vind het botsen beter meevallen dan vorige dirt games.
Als je een botser bent krijg je een negatieve score voor je naam zo zie je of je in een goede lobby zit ofniet!
Heb het spel net helemaal uitgespeeld
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  ErnieBall be zo jun 05, 2011 11:18 pm

Ik ben er vrij zeker van dat die copiloot geen nonsens uitkraamt. Je kan de instelling veranderen dat hij ofwel eenvoudige instructies gebruikt ofwel meer complexe. Ooit in de eerst Dirt had ik een site gevonden met wat welk woord nu precies wilde zeggen. BTW, die timetrials zijn ook wel leuk om uw tijden met de rest te vergelijken.
ErnieBall be
ErnieBall be
rookie
rookie

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geel

http://www.shiftinggear.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll ma jun 06, 2011 2:03 am

ErnieBall be schreef:Ik ben er vrij zeker van dat die copiloot geen nonsens uitkraamt. Je kan de instelling veranderen dat hij ofwel eenvoudige instructies gebruikt ofwel meer complexe. Ooit in de eerst Dirt had ik een site gevonden met wat welk woord nu precies wilde zeggen. BTW, die timetrials zijn ook wel leuk om uw tijden met de rest te vergelijken.

Hm dan is het eens tijd om wat time trials te doen lol:p
Ja als je goed naar de co piloot luisterd klopt het wat hij/zij zegt
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  domigees zo jun 12, 2011 8:56 am

Upcoming games dirt 3 topic samen gevoegt met review Smile
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  ErnieBall be di jun 14, 2011 8:09 pm

Nu dacht ik gisteren eens een goede tijd te kunnen klokken in Kenya op Wundanyi Climb. Het was de moment om dat circuit online te proberen en hopla weeral laatste. Mag ik nu eens vragen aan iemand om die track in timetrial te doen in de Pro klasse. Is mijn tijd nu echt zo slecht.
ErnieBall be
ErnieBall be
rookie
rookie

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geel

http://www.shiftinggear.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll di jun 14, 2011 8:23 pm

ErnieBall be schreef:Nu dacht ik gisteren eens een goede tijd te kunnen klokken in Kenya op Wundanyi Climb. Het was de moment om dat circuit online te proberen en hopla weeral laatste. Mag ik nu eens vragen aan iemand om die track in timetrial te doen in de Pro klasse. Is mijn tijd nu echt zo slecht.

Kzal eens proberen!
Je hebt toch alle assists afstaan? want deze kunnen je tijden ook beïnvloeden
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll di jun 14, 2011 8:27 pm

Kzal eens een poging wagen!
Je hebt toch alle assists afstaan? want deze kunnen ook een invloed op je tijd geven
Heb van men 105 online races 49 gewonnen!!
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  ErnieBall be di jun 14, 2011 11:43 pm

Alle assists staan af en schakel manueel. Ik heb nog nooit gewonnen. Verander jij uw wagen soms wat afstelling betreft.
ErnieBall be
ErnieBall be
rookie
rookie

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geel

http://www.shiftinggear.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Miiichaelll wo jun 15, 2011 3:43 am

Neen alles staat af bij mij.. alleen schakel ik automatisch!
Heb je tijd een beetje verbeterd twas ne nipte Very Happy
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  ErnieBall be wo jun 15, 2011 3:52 am

ok, zal zorgen dat ik er deze week nog eens over ga cheers
ErnieBall be
ErnieBall be
rookie
rookie

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 49
Woonplaats : Geel

http://www.shiftinggear.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Review Dirt 3 Empty Re: Review Dirt 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum